náš tým

Jiří Hokeš

ředitel

Jako dítě školou povinné jsem byl na prvním stupni s dalšími spolužáky postaven před úkol opravit kolo naší matikářky, která si s jeho servisem zjevně nevěděla rady. Defekt jsme společně odstranili a skvěle jsme si to užili ne proto, že jsme se ulili z procvičování násobilky, ale hlavně proto, že jsme pracovali sami, byla nám svěřena důvěra, nikdo nás netestoval a nehodnotil a něco nového jsme se naučili. Rád bych přispěl k tomu, aby si „naše“ děti ze ScioŠkoly odnesly hromadu podobných a mnohem hodnotnějších zážitků, které jim pomohou poznat sebe sama. Snad k tomu dokáži přispět díky svým zkušenostem od vedení jazykové školy, přes průvodcování v mateřské školce až po práci na Harvard University.

Jana Bětík Wills

zástupkyně ředitele

Kdybychom byli na vysokohorské expedici, tak já mám na starosti to, že všichni vědí, kam jdeme, máme všechno vybavení, aby se nám dobře šlo. Hledám cesty kudy jít dál a podporuji ty, kteří jsou již výpravou znavení. A až se nás zeptáte, jak jsme se na tu horu dostali, tak deníky budou u mě.

Na mých školeních o kreativním myšlení se dospělých lidí ptám, kdo byl v jejich životě největším „cenzorem“ kreativity – rozuměj někým, kdo nás demotivoval přemýšlet, hledat vlastní cesty, věřit sám sobě. Velmi častou odpovědí je: škola, učitelé, spolužáci. A tak jsem se rozhodla, že ty dospělé už nechám jejich osudu a půjdu na to z gruntu, předejdu tomu u zdroje. Vracím se zpět do školství, a když už zpět do školství, tak do školy, kterou budeme dělat tak, aby naši absolventi ve svých pamětech měli větu typu: „… a všechno to začalo ve ScioŠkole…“

Vladimíra Straková

školní psycholožka

Radka Kyselová

Speciální pedagog.
Vystudovala jsem magisterské obory učitelství pro 1. stupeň a speciální pedagogiku.  Během své praxe jsem působila jako speciální pedagog v dětském domově, kde mou úlohou bylo formou individuální péče zajistit a zvýšit školní úspěšnost dětí ze znevýhodněného prostředí.
V rámci tohoto projektu jsem  spolupracovala s Mgr. Stanislavou Emmerlingovou, soukromou speciální pedagožkou, která jako jedna z prvních používá k řešení vývojových poruch učení a pozornosti neurovývojové a percepčně motorické terapie. Po ukončení projektu jsem pracovala několik let jako speciální pedagog v PPP a soukromé praxi.
Zde ve škole zajišťuji péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami formou individuální péče, ale i formou různých speciálně-pedogagogických terapií.

Jirka Zradička

vedoucí klubu

Kristýna Vynikalová

ScioŠkolu jsem poznala nejdřív jako rodič, teprve později jsem se stala členem školního týmu. To mi v práci pomáhá vyjít vstříc očekávání rodičů.

Jsem hospodářskou školy, tj. udržuji v chodu neviditelný backoffice/administrativu, aby se naše škola nikde nezadrhávala a mohla se soustředit na výuku dětí.

Každý víkend čerpám energii v přírodě – ať už s rukama zabořenýma do hlíny nebo na dlouhých procházkách po Podkrkonoší.
Jsem ptakomilec, kytkomilec a tak mne o víkendech v Praze opravdu nenajdete 🙂

Eva Sůrová

Budu provádět prvňáčky a v rámci projektů zejména děti na 1. stupni. Mám ráda příběhy, tvoření všeho druhu, řemesla, divadlo, ráda šiji a starám se o prostředí, jehož jsme součástí. 

Zajímá mě vzdělávání pro udržitelný rozvoj a práce s dětmi mi přináší velkou radost a dává smysl.  Věřím, že každé dítě má na něco talent a úkolem průvodce je pomoci mu jej najít a zvědomit. Věřím také, že pro každého je v životě cesta, na které se díky svému talentu může cítit šťastný a užitečný. Jedním z mých posledních objevů je teorie typů MBTI, která mi nabídla jedinečný pohled na potřeby dětí a jejich vnitřní motivaci pro cokoliv.

Jo, a miluju saunu. Moc!

Tereza Purkrábková

Na Scioškole pracuji s dětmi na prvním stupni. Největší radost mám, když vidím děti prožívat radost z poznání – takový ten “aha” efekt – já to mám, přišel jsem si na to sám! Těším se na to, že dětem zprostředkuji poznání sebe sama, které povede ke studijní autonomii a vnitřní motivaci vzdělávat se a pracovat na sobě. Mým celoživotním koníčkem jsou knihy a literatura. 

Gabriela Faitová

Ačkoli mám v občance napsané “Gabriela”, tuhle podobu mého jména nikde neslýchám. Místo toho mi lidé říkají všelijakými tvary tohoto jména, což je mi milejší 🙂 Ve ScioŠkole se věnuji třeťáčkům v triviu i projektech. Velký hit je pro mě teď metoda učení profesora Feuersteina, což je skvělá věc a dobře pasuje na hodnoty i myšlenkové základy ScioŠkoly. Moji osobnost od malička až do dnešních dnů formuje skauting, tak se stále snažím co nejvíce skautovat – teď zrovna na vzdělávacím kurzu. Mám ráda knihy, atmosféru knihoven, a když si potřebuji vyčistit hlavu, vyrazím na výlet do přírody. Zbožňuju hory a matematiku. 

Zuzana Marvanová

Ve škole budu provázet děti na prvním stupni. Snažím se vytvořit příjemné klima a zdravé vztahy. Jednoduše řečeno, aby nám bylo fajn. Je mi blízká zážitková pedagogika a respektující přístup. Miluji hory, praktikuji jógu, sportuji a ráda cestuji. 

Lukáš Policar

Ve Scioškole provázím hlavně děti na prvním stupni a vedu PR kolej. Baví mě Hejného matematika, hudba, rytmus a spoluobjevování světa s dětmi. Miluju hovězí guláš s karlovarským knedlíkem, svou rodinu a jízdu na kole.

Jana Zaoralová

Původně jsem zubní technik. Život v laboratoři mi ale přišel suchý a jednotvárný, a tak jsem vystudovala obor český jazyk a základy společenských věd na pedagogické fakultě. Pracovala jsem dlouho s dětmi cizinci a podílela se na metodice češtiny jako druhého jazyka. Často jsem na školách působila jako blázen, který chodí bos a propojuje předměty a děti různého věku a tvrdí, že to skvěle funguje. Na Scioškole mám potřebnou svobodu a kolem sebe lidi, kteří jsou podobně naladěni. Pracuju na prvním i na druhém stupni. Nejraději s dětmi zažívám radost při tvůrčím čtení a psaní. Snažím se je vést ke kritickému myšlení a citlivému vnímání okolí.

Veronika Sehnalová

Jmenuji se Veronika a ve ScioŠkole pracuji především s dětmi na druhém stupni. Ráda se s dětmi bavím o dějinách umění, historii, literatuře, filozofii… Je toho zkrátka hodně! Těším se na nové projekty a výzvy!

Berenika Kučerová

Ve škole se věnuji dětem na druhém stupni. Učím matematiku a k tomu projekty inspirované mým původním oborem, kterým je sociologie. Ráda jezdím na hory, poznávám nová místa, prohlížím mapy a běhám, hlavně orientační běh.    

Nela Vokrojová

Ve ScioŠkole se věnuji převážně českému jazyku na 2. stupni. Nadšeně se vrhám do seberozvoje v oblasti technologií a snažím se touto nebojácností nakazit i své okolí.  Mezi mé koníčky patří tabulky, třídění a tvorba nových systémů.

Erinn Low

English teacher

Hanka Růžičková

Ve ScioŠkole jsem od samého začátku. Jsem nadšenec do projektové výuky, kdy můžeme s dětmi zkoumat svět okolo nás a nahlížet ho z různých úhlů pohledu. Na prvním stupni se věnuji i češtině a matematice a napříč celou školou připravuji výtvarné a divadelní projekty a kurzy. Pro školu pracuji také jako dramaterapeut. Ve volném čase ráda chodím po lese, výstavách, koncertech, divadlech a kavárnách a stále se něco učím, třeba svářet.

Jirka Žižka

Ve škole mi říkají Žížo, ale spíše by se hodilo Hagride, jsem totiž šafář – školník a mám na starosti dílnu, kde se snažím předat zkušenosti nabyté léty praxe při práci rukama. Hlavní podíl musím ovšem připsat svému tátovi, který je nejšikovnější na světě a ještě mi sem tam s něčím ve škole poradí a pomůže. V dnešní  uspěchané počítačové době je dobré trochu zpomalit, vzít do ruky kus dřeva, hoblík a dláto a něco vyrobit, je to skvělý pocit, že jsem dokázal něco vlastníma rukama. Ovšem dílna se sama neuklidí, tak do práce!!! 

Lukáš Tomaník

Ve škole mám na starosti žáky druhého stupně. Společně objevujeme krásy přírodních věd, zejména v oblastech chemie a fyziky. Rád bořím mýty o nudnosti a nepochopitelnosti těchto předmětů. A ukazuji, jak fascinující ve skutečnosti jsou!

Andrej Novik

externista, zaměřuje se převážně na historické projekty

Vendula Exnerová Honzlová

Mám ráda matematiku a ráda bych něco z jejích kouzel a krás ukázala všem, co budou mít aspon trochu zájem. Mým hlavním úkolem bude pomoci deváťákům se připravit na přijímací zkoušky na střední školu.

Anežka Lipusová

externistka, průvodce španělským jazykem

Klára Ondříčková

externistka, zaměřuje se na přírodovědné projekty

Petr Němeček

externista, zaměřuje se na zeměpisné projekty

Jakub Esterka

externista, průvodce tělesnou výchovou, Studovnou a organizátor výjezdových akcí

Jakub Podroužek

Ve Scioškole působím jako klubák a jako asistent u druhého stupně. Mám rád přírodu a jsem nadšený, když mohu vzít děti do lesa. Chci dětem ukázat, že se dá užít spousta zábavy i bez počítače a mobilního telefonu. Mezi mé koníčky patří výlety do hor,  florbal, fotbal, Dračí doupě a práce na zahradě. Většinu volného času věnuji své přítelkyni, pejskovi a vysoké škole, kde studuji obor ekologie.  

Jana Weiman

Ve Scioškole jsem letos jako asistent u prvostupňových dětí a povedu jednu z kolejí. Mám zarostlou a zdivočelou zahradu, dvě bláznivé psice, které mě donutily vzdělávat se v kynologii 🙂 a jednu rodinu. Moje oblíbené destinace jsou Kokořínsko, Krušné hory a Karlovarsko. Zajímá mě umění 20. století, hlavně české sklo.

Barbora Dubcová

Ve Scioškole působím jako asistent u nejstarších dětí a vedu kolej Knihovna. Kromě literatury se zajímám o módu a současné umění. Ve volném čase se snažím udržovat rovnováhu mezi posedáváním před herní konzolí a procházkami v přírodě. 😊

Dominika Migová

Ahoj! Ve Scioškole jsem asistentem a klubákem, protože mě nejvíc baví dětem pomáhat zorientovat se ve školním prostředí a zároveň jim ráda pomáhám zlobit, hrát si a dělat si legrácky. Nejraději je ale poslouchám a sdílím s nimi jejich trápení, protože i to k životu patří. Kromě dětí mám ráda zvířátka, nejvíc své dvě kočky Vanilku a Bubáka, psa Fleka, svou rodinu a přátele. 

Petra Košová

Ve ScioŠkole se tento rok věnuji asistenci u prvňáčků a občas mě potkáte v klubu. Původní profesí jsem ergoterapeut a děti provázím neurovývojovým programem Smarty.
Mám ráda běh, plavání, jógu a ilustrované knížky.

Dalibor Vlček

Jsem vedoucí skautského oddílu, který se jednoho krásného dne rozhodl, že by mohl své nadšení pro výchovu a vzdělávání dětí uplatnit také v profesním životě. I přes obavy mého okolí, zda jsem se už úplně nezbláznil, jsem se toho nevzdal, opustil jsem PřF UK a nakonec se neobyčejnou shodou náhod objevil právě v této ScioŠkole. Při práci s dětmi (nejen) si zakládám hlavně na trpělivosti, upřímnosti a důslednosti. Věřím, že spěch je největším nepřítelem lidstva a dennodenně s ním svádím urputný boj. Ve škole mě najdete v pozici asistenta na prvním stupni a také v klubu. Ve volném čase pak v posilovně nebo hledajícího čas pro mé další zájmy a koníčky.

Kateřina Ježková

klubák

Tereza Šeberová

asistentka pedagoga

Jana Policarová (Habermannová)

Toho času na rodičovské dovolené.

Do ScioŠkoly chodím většinou venčit naše dvě děti. Mimo to občas přispívám k vytváření vzdělávacích výzev nebo vedu nějaký přírodovědný projekt.

Helena Jurenková

Toho času na rodičovské dovolené.

Adéla Kovačková

Toho času na mateřské dovolené.

Jana Smrčková (Bartošová)

Ve ScioŠkole se zaměřím především na ty nejmladší děti a na jejich dovednosti číst a psát, abychom mohli společně poznávat svět. Vždycky jsem věděla, že až vyrostu, budu chtít pracovat s dětmi. Když jsem dostudovala obor Učitelství pro první stupeň ZŠ v Ostravě, vydala jsem se na zkušenou do Irska asistovat na základní waldorfskou školu v rámci Evropské dobrovolné služby, abych na vlastní kůži poznala jiný model vzdělávání, než se kterým jsem se do té doby setkávala. Ráda se učím novým věcem a do všeho jdu naplno a s nadšením. ScioŠkola mě zaujala a pohltila svou pozitivní energií a tvořivou atmosférou, která člověka inspiruje a baví.

Lenka Krčálová (Beranová)

Toho času na mateřské dovolené.

Původně jsem biofyzička, učit se spolu s dětmi mě ale baví víc než práce v laboratoři. Ve Scioškole jsem od začátku a její tvoření a všechny proměny jsou jedním z největších dobrodružství v mém životě. Jsem lektorka Hejného matematiky a velký fanoušek konstruktivistické výuky. Ráda chodím do přírody, hraju Krycí jména, cvičím jógu, medituju a vařím.

Míša Kubíčková

Toho času na rodičovské dovolené.

Scio školu jsem objevila, když jsem byla na mateřské dovolené s Rozárkou a Viktorem a začala přemýšlet, jakou školu pro děti do budoucna vybrat v našem okolí. Jakmile jsem zjistila, že se na Praze 11 otevírá nová Scio škola, začala jsem ji sledovat a rozhodla jsem se, jít ji prozkoumat během dne otevřených dveří. Během chvilky jsem se zapovídala s Jáchymem, ten mě odvedl do boudy a představil Janě Wills. Pak se vše roztočilo tak rychle, že jsem se stala součástí tohoto skvělého týmu, kde je každý jedinečný a především, každý zapálený pro to, co dělá. To jsem na školách, kde jsem pracovala před tím nikdy nezažila. Najednou jsem viděla, že jde s dětmi pracovat i jinak. Lákalo mě být u toho, podílet se na zrodu něčeho nového, vědět, že mohu pomáhat vymýšlet nový koncept školy, který se zaměřuje na hodnoty, které mi jsou blízké. Ve škole se budu převážně věnovat těm nejmladším, u kterých se budu snažit rozvíjet přirozenou radost a schopnost se učit novým věcem. V každém dítěti hledat jeho jedinečnost a výjimečnost. Myslím, že u těch nejmenších dětí je nejdůležitější, abychom jim jejich chuť poznávat nové věci nesebrali a nezahrabali někam hodně hluboko.

Silvia Kančevová

Toho času na mateřské dovolené.

Den otevřených dveří

Termín: středa 20. 11. 2019 od 14:00 do 17:00. Více informací v sekci “pro rodiče”

Kontakt

Pošepného náměstí 2022/3
149 00, Praha 11 – Chodov

praha11@scioskola.cz www.scioskola.cz

Pevná linka: 22 22 00 000
Informace pro zájemce od přestup.

Informace o ochraně osobních údajů